Aktor

Marek Krupski

jako detektyw Marek


Absolwent AWF-u i 4-letniej szkoły oficerskiej, ze stażem w policji kryminalnej. Ma też doświadczenie w pracy przed kamerą, grał epizody w serialach, brał udział w reklamach telewizyjnych. Prywatnie pasjonują go rajdy motorowe.

KOMENTARZE

Dziękujemy. Twój komentarz został dodany i oczekuje na akceptację moderatora.
Liczba komentarzy: 653
Dodaj nowy wątek
2011-09-07 14:36
Fani
dodał: antek i olek Odpowiedz
hej marek jak morzesz pracować z tą inną pracuj z Martą prosimy antek i olek mamy 7 lat
2011-09-06 18:10
;( KOCHAMY CIE
dodał: Monia Odpowiedz
Kocham cię♥jestem twoją i martusi fanką♥
2011-09-04 10:10
love
dodał: kochamcie Odpowiedz
kocham mareczka lovelovelove
2011-08-25 18:57
kacper i Marek to jedna osoba
dodał: ciekawostka Odpowiedz
Kacper Krupski i Marek Krupski to jesna i ta sama osoba jak ktoś niewierzy to niech sprawdzi na Facebook.pl i wpisze Marek Kacper Krupski zobaczycie kto wyskoczy :/
2011-08-20 19:25
;)) marek jest wolny
dodał: fanka Odpowiedz
Magda Mądra nie jest z Markiem zobaczcie na wikipedi wpiszcie Magda mądra i tam będzie napisane rodzina : mąz Kacper krupski maja córeczkę link http://pl.wikipedia.org/wiki/Magdalena_Modra
2011-08-15 12:23
Marzenia
dodał: ciekawostka Odpowiedz
ludzie ogarnijcie sie bo każdy by chciał żeby Marta i Marek byli razem ale tak nie będzie każde z nich ma swoje życie.I wszyscy doskonale wiedzą że oni nie bendą razem życie to nie bajka w której my ustalamy zasady tylko i my w nim żądzimy tak niejest otwóżcie oczy życie to nie BAJKA
2011-08-30 19:01
Odp.: Marzenia
dodał: Izka??
Wreście ktoś kto myśli rozsądnie ;) pozdro
rozwiń
2011-08-08 19:56
plotka
dodał: Smile Odpowiedz
Taa? Jak ona syna z krzysztofem Latek! ;D
2011-08-06 19:04
marek jest wolny !!!!!!!
dodał: zaorientowana Odpowiedz
ludzie Marek jest wolny !! był zonaty ale ...się skończyło..! Ta jego była to podobno niezła s....- a on był za dobry... i tyle.. Podobno teraz Marek spotyka się z Weroniką Ksiązkiewicz- poznali się na planie, mieszkają razem w poznaniu i .. ja życzę im szczęścia!!
2011-08-05 22:13
Linia życia
dodał: Fanka Odpowiedz
Polecam: http://www.interia.pl/informacje-marek-krupski,142549
2011-07-30 13:13
Marek nie ma żony !!
dodał: emila Odpowiedz
Modelka Magda Modra pojawiła się na gali Samochód Playboya z mężem Kacprem Krupskim (bratem aktora Marka Krupskiego). Mężczyzna wybrał na ten wieczór dość osobliwe spodenki w kolorze jasnego różu... Co myślicie o takim stroju?- to jest dowód że Kacper jest jej mężem link tego jest w komentarzach poniżej
2011-08-01 23:25
Odp.: Marek nie ma żony !!
dodał: daro
na glupote na prawde nie ma rady , jak sie ktos uprze to ni jak mu tempoty z glowy nie wybijesz. marek krupski i kacper krupski to ta sama osoba. marek to jego pierwsze imie a kacper drugie, tyle ze w poznaniu skad marek pochodzi wszyscy mowili do niego uzywajac drugiego imienia czyli kacper, i tak tez mowia na niego starzy znajomi, ci z warszawy i oficjalnie jest marek. ot i cala tajemnica. ale nie , idioci beda dalej wymyslac , ze jak jak w brazyliskiej telenowelu on ma brata blizniaka, itp. Marek Kacper krupski jest jeden i ma zone Magde Modrą. to tyle . aha i przestance tez wymyslac, ze moze to jednak nie marta odeszla tylko magda, ze moze marta wroci- odeszla marta i nie wroci. oczywiscie dowiecie sie o tym 24 sierpnia z ramowki polosatu i skoncze sie te wasze domysly i smieszne teksciki. houk.
rozwiń
2011-07-26 11:03
szok
dodał: ewelina Odpowiedz
to nie prawda ja w to nie wierze
2011-07-25 20:33
prawda
dodał: anka Odpowiedz
Marek Krupski raczej ma żonę , ponieważ jak był w 229 odcinku serialu "Się Kręci" to miał na palcu obrączkę ( nie dało się nie zauważyć), czyli to prawda
2011-07-26 15:21
Odp.: prawda
dodał: Madzia
http://pomponik.pl/galerie/podpatrzono/w-krotkich-spodenkach-na-oficjalnej-gali/zdjecie/duze,1472708,1 Pod zdjęciami masz wszystko napisane
rozwiń
2011-07-25 14:23
szok
dodał: ewelina Odpowiedz
ciekawa sprawa
2011-07-22 15:08
szok
dodał: marek Odpowiedz
tak to prawda
2011-07-21 16:36
szok
dodał: ewelina Odpowiedz
czy to prada że jesteś żonaty ( Marek Krupski ma żonę, którą jest Magda Modra)
2011-08-29 10:00
Odp.: szok
dodał: hello!!!!
marek nie ma żony tylko jego brat bliżniak kacper jak nie wiecie to lepiej nie piszcie takich głupot //a i kacper jest mężem magdy
rozwiń
2011-07-20 12:50
Bez ciebie - nie było by tego serialu
dodał: Fan Club Wroclaw Odpowiedz
Dziękujemy Marku !!!! Bez ciebie nie było by tego serialu !!!!! Wierni fani .
2011-07-16 12:07
szok
dodał: ewelina Odpowiedz
mareczku kocham ciebie i martę
2011-07-14 22:26
fani
dodał: olek i antek Odpowiedz
Jesteśmy twoimi fanami jesteś świetnym aktorem ,lubimy Cię bardzo oglądac na Ipla TV . Jestesmy twoimi najwierniejszymi Fanami .Antek i Olek 8 lat.
2011-07-12 20:24
się kręci
dodał: ania Odpowiedz
nie wiem czy juz była mowa na ten temat ale Marek był gościem w programie sie kreci w odc 229:)
2011-07-13 14:45
Odp.: się kręci
dodał: fanka
dzieki za info :)
rozwiń
2011-07-12 19:11
Marek.. XDDDDDDDDDDDD
dodał: LoveMarek Odpowiedz
Marek jest świetny.!Przystojny, Odważny, Śmiechowy czasem XD Oglądam tylko odc. z jego udziałem Lubie np. odc. 1, 9, 12, 21, 239, 280 i 300. Szkoda, że to tylko serial. Pewnie w rl nie jest taki jak w serialu :<<<
1 2 3 4 5 6 7 8 ...  20